herkesin böyle bir listesi olmalı!

Posted by little drop of poison | Posted in | Posted on 14:25

ppffff ne kadar istesek de istemesek de yaşımız büyüyor (yaşlanmanın kibarcasından bahsediyorum). 25 yaş benim için pek hoş olmadı, zira çok büyük bir sayı ve ben kendimi ona layık görmüyorum. daha azıyla idare edelim efendim demek de işe yaramayacağına göre mahkus kaderimizi kabullenmemiz gerekiyor. aynı durumun 30 yaşında olmaması için bir liste yapıyorum, herkes bunu yapmalı. (bu yaştan alzheimer'ımın başladığını düşünürsek, kendi yazılarımı bile hatırlamıyorum, 30 yaşına kadar ne yapmam gerektiğini aradabir hatırlamak için böyle bir yazının varlığı iyi olacak diye düşünüyorum) evet 5 yıl içinde neler olsa keşke?

1. minimum 2 kitap yazmış olmak güzel olurdu. aslında bu pek açıklayıcı bi ifade değil; zira akademik de yazmak lazım edebi de; ikisinden de birer tane diyim.
2. hadi bunun yanına bikaç (min. 5?) makale ekleyelim..
3. yani bunlara göre akademik dünyada kariyer sahibiyim ne mutlu bana; böyle farklı yazım dallarında da boy göstermek güzel olur (ne çok şey istiyorum, bunları 30a kadar yapsam wonderwoman olurum: dergi makaleciliği, senaryoculuk; yok ama senaryoculukla ilgili çok iddialı değilim 0 daha 35te tamamlanıcak, red carpet olayı ;)
4. e kendime ait bi evde yaşamak
5. evlenmiş olmak?
6. henüz çocuk sahibi olmamak (evet evet)
7. şu yerlere mutlaka gitmiş olmak: new york, dublin, hmmm burada tıkandığıma inanmıyorum, uuu uzak doğuda biyer (çin mi japonya mı?), uuu latin amerika (hangisi peki küba, arjantin, brezilya?), yakınlara geri dönelim hepsine gidemem zaten, türkiyede karadeniz, antep, urfa, nemrut, mardin, van da olabilir
8. evimde kendime ait bir telkari atölyesi olması! (zanaat olarak yapıyorum herhangibir iddiam yok, yapsam da bana yeter, eşe dosta hediye ederim gümüş parası karşılığında :)
9. uuu kendime ait güzel bir fotoğraf makinesi! (yani güzel fotoğraflar da çekiyorum yihu! )
10. mümkünse paris, londra'dan birinde tekrar veya newyorkta ilk kez bir süre yaşamak (azcık canım uzun demiyoruz 3 ay 6 ay filan) (beş yıl o kadar da uzun bi süre diil aslında, bu pek olmayabilir gibi; evet 2 kitap 5 makale yazdım bunu yapamıyorum di mi)
11. başka ne istiyorum? huzurlu olmak istiyorum (11. sıraya koymak da iyi)
12. roland garros finaline gitmek (umurdan çaldım)
13. avrasya maratonuna katılmak (bitirmek süper koşmak gibi bi iddiam yok katılmak yeter)
14. mini cooper!
15. tango öğrenmiş olmak
16. ispanyolca öğrenmek
17. osmanlıcaya başlamak

Comments (0)