yıldızlara uyuz oluyorum

Posted by little drop of poison | Posted in | Posted on 01:05

hani bazı dönemler astroloji okumalarında şöyle birşeyler yazar ya, "ayın bu evrelerinde iletişim konularında sıkıntı çekeceksiniz", kariyer bağlamında tam öyle bir döneme girmiş durumdayım. ancak internetteki astrolojici bunu yalanlıyor:
"Conversations flow quickly and connections come even more easily when chatty Mercury also enters your 3rd house on February 10. If you're seeking work, it's a great time to reach out to people, and if you're content where you are, this is an excellent time to increase your knowledge base and build up professional contacts."
hiç de öyle olmuyor bir kere, tam tersi oluyor. kime mail attıysam cevap alamadım, bu durumdan dolayı son derece mutsuzum.. bu şekilde devam etmesi durumunda, kendimi akademik kariyer yerine reklamcılığa bırakmak zorunda kalabilirim bir dönem, ki onun bile ne kadar iyi gittiği şüpheli.
moralimin düşük olması sağlığıma da yansıyor galiba; bir süredir mide ağrılarıyla uğraşıyordum, şu son iki gündür de müthiş bir yorgunluk ve boğaz ağrısı içindeyim. dün bütün gün uyudum neredeyse ve yorulacak pek birşey de yapmamıştım. bütün bu tıkanıklıkların açılması için bir adım atmam gerekiyor sanki, ama bunun ne olduğuna dair bir fikrim yok. umarım yakında öğrenirim...

Comments (0)